-----

صحت مند رہنے کیلئے درست غذا کا انتخاب ضروری، تحقیق

Chose Good Food For Good Health

غذا کے غلط انتخاب کا اثر صحت پر براہِ راست ہوتا ہے تو ایسے میں موٹاپا، معدے کی خرابی نظام ہاضمہ کی شکایات موصول ہوتی ہیں جس کی وجہ سے صحت پر منفی اثرات مرتب ہوجاتے ہیں۔

تحقیق کے مطابق غذا میں فریزر کیے ہوئے پھل اور سبزیوں کو کھانا مضر ہے اس سے ان کی قدرتی افادیت میں کمی آجاتی ہے جس سے معدے میں خرابی اور تیزابیت کی شکایت کا خدشہ لاحق ہوجاتا ہے اس لیے ماہرین غذا کے انتخاب محتاط رہنے کی ہدایت دیتے ہیں۔

تلی ہوئی چیزوں سے پرہیز:

غذا میں تلی ہوئی چیزوں سے پرہیز کرنا چاہیے۔ پھلوں اور سبزیوں کا زیادہ استعمال کرنا چاہیے۔ سفید ڈبل روٹی کے استعمال کے بجائے براؤن بریڈ کا استعمال کرنا زیادہ مفید ہے۔

فریزر کے پھلوں اور سبزیوں سے پرہیز:

ماہرین کے مطابق فریزر والے پھل اور سبزیوں کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ سبزیوں اور پھلوں کو فریز کرنے سے ان میں نیوٹریشن ختم ہوجاتا ہے اور ساتھ ہی اس میں وٹامنز اور معدنی افادیت فراہم کرنے میں بھی کمی آجاتی ہے جو کہ صحت میں بہت سی شکایات کا سامنا ہوتا ہے۔

اس لیے فریزر والی غذا سے پرہیز کیا جائے اور تازہ پھل اور سبزیوں کا انتخاب کیا جائے۔

جسم میں آئرن کی ضرورت:

جسم میں آئرن کا ہونا انسانی صحت کے لیے انتہائی اہم ہے۔ آئرن سے جسم میں قوت مدافعت بڑھتی ہے۔

تحقیق کے مطابق آئرن کا جسم میں وافر مقدار میں ہونا دل کے امراض سے بچانے میں مدد فراہم کرتا ہے اس لیے ایسی غذا کا استعمال کیا جائے جس سے آئرن حاصل ہو۔

صحت مندانہ تیل کا استعمال:

ماہرین کا کہنا ہےکہ کھانا بنانے کے لیے ایسے تیل کا استعمال کیا جائے جوصحت کے لیے مفید ہو۔

ماہرین صحت کے مطابق کھانے میں تیل کا استعمال کم سے کم کرنا چاہیے۔ اچھی صحت کے لیے تیل کی مقدار کھانے میں کم رکھی جائے اس سے جسم میں فیٹ سالیوبل وٹامنز جذب ہوجاتے ہیں۔

کافی کا استعمال:

کافی پینے سے جسم کے تمام اعضاء حرکت میں رہتے ہیں۔ تحقیق کے مطابق جو لوگ روزانہ کافی پیتے ہیں وہ دیر تک جیتے ہیں اور یہ دل کے، دماغ، جگر اور سروسس جیسی بیماری کے خدشات لاحق ہونے سے محفوظ رکھتی ہے۔