دنیا
06 اگست ، 2022

خواتین مردوں سے بہتر ڈرائیور قرار: تحقیق

یہ مطالعہ انگلینڈ کی نیو کاسل یونیورسٹی کے سائنسدانوں کی جانب سے کیا گیا ہے __فوٹو: رائٹرز/فائل
یہ مطالعہ انگلینڈ کی نیو کاسل یونیورسٹی کے سائنسدانوں کی جانب سے کیا گیا ہے __فوٹو: رائٹرز/فائل

حال ہی میں کی جانے والی ایک نئی تحقیق میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ مردوں کے مقابلے میں خواتین ڈرائیورز  زیادہ بہتر ہوتی ہیں اور  ان کے حادثات بھی کم ہوتے ہیں۔

تحقیق میں یہ بھی بتایا گیا کہ خواتین کے اندر فوری ردعمل دینے کی خاصیت ہوتی ہے جس کی وجہ سے وہ مردوں کے مقابلے میں بغیر ڈرائیور کے گاڑی کو کنٹرول کرنے میں بھی زیادہ اچھی ہوتی ہیں۔

یہ مطالعہ انگلینڈ کی نیو کاسل یونیورسٹی کے سائنسدانوں کی جانب سے کیا گیا ہے جنہوں نے بتایا کہ گاڑی چلاتے ہوئے  خواتین کا وہیل پر کنٹرول زیادہ مستحکم ہوتا ہے۔

برطانوی اخبار دی ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق یہ تحقیق43 مرد اور  33 خواتین  ڈرائیورز پر مشتمل تھی جس میں انہیں ڈرائیونگ سمیلیٹر استعمال کرنا تھا، تحقیق کے دوران خواتین مردوں کے مقابلے میں زیادہ تیزی سے گاڑی کو کنٹرول کرنے میں کامیاب ہوئیں۔

سائنسدانوں کا کہنا ہے کہ خواتین نے بغیر ڈرائیور کے گاڑی کو کنٹرول کرنے میں  اوسطاً 2.45 سیکنڈ کا وقت لیا جب کہ مردوں کو  اس عمل میں اوسطاً 2.63 سیکنڈ لگے۔

تحقیق سے یہ نتیجہ اخذ کیا گیا کہ اس وقت خواتین میں مردوں کے مقابلے سڑک حادثات میں ملوث ہونے کا رجحان کم ہے تاہم، خواتین کے ڈرائیونگ ٹیسٹ میں ناکام ہونے کا رجحان مردوں کے مقابلے میں زیادہ ہے۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM