Can't connect right now! retry

پاکستان
04 اکتوبر ، 2018

سابق ڈی جی پاکستان اسپورٹس بورڈ اختر نواز کرپشن الزامات پر گرفتار

 اختر نواز گنجیرا کو گزشتہ رات گرفتار کیا گیا، ایف آئی اے ذرائع_ اسکرین گریب جیونیوز 

گوجرانوالہ: وفاقی تحقیقاتی ایجنسی (ایف آئی اے) نے سابق ڈی جی پاکستان اسپورٹس بورڈ اختر نواز گنجیرا کو کرپشن کے الزامات میں گرفتار کرلیا۔

ایف آئی اے حکام کے مطابق سابق ڈی جی پاکستان اسپورٹس بورڈ اختر نواز گنجیرا کو نارووال اسپورٹس سٹی میں کروڑوں کی مالی بے ضابطگیوں کے الزام میں گرفتار کیا گیا، سابق ڈی جی نے اسپورٹس سٹی میں من پسند لوگوں کو ٹھیکے دئیے اورغیر معیاری میٹریل استعمال کیا گیا۔

ایف آئی اے حکام نے بتایا کہ اختر نواز گنجیرا کو گزشتہ رات گرفتار کیا گیا، انہیں ایف آئی اے کے گوجرانوالہ دفتر میں رکھا گیا ہے جب کہ ایف آئی اے نے ان کا پانچ روزہ ریمانڈ بھی حاصل کرلیا ہے۔

ایف آئی اے کے مطابق اختر نواز سمیت پی ایس بی کے مزید دو افسران کے خلاف تھانہ ایف آئی اے میں مقدمہ درج کیا گیا ہے، مقدمے میں نامزد دیگر ملزمان میں ایکسیئن اعجاز اکبر اور سپرنٹنڈنٹ اظہار احمد شامل ہیں۔

ایف آئی اے ذرائع نے بتایا کہ اسپورٹس کمپلیکس نارووال پاکستان اسپورٹس بورڈ کا سب سے بڑا پروجیکٹ ہے، 2014 میں اسپورٹس کمپلیکس نارووال کی تعمیر پر 3 ارب روپےلاگت آئی تھی، اختر نواز نارووال اسپورٹس کمپلیکس کے خود ساختہ اور غیر قانونی پراجیکٹ ڈائریکٹر بنے رہے اور ٹھیکے کے بلوں پر خود ہی دستخط کرتے رہے جب کہ احسن اقبال نے منصوبے کا افتتاح مکمل ہونے سے قبل ہی کردیا۔

اسسٹنٹ ڈائریکٹر ایف آئی اے ملک ناصر کے مطابق مختلف سامان کی خریداری کی مد میں بے ضابطگیاں پائی گئیں، ملزمان نے انجینئرنگ یونیورسٹی کی جعلی روپورٹس پر ادائیگیاں بھی کردیں، دوران تفتیش انجنیئرنگ یونیورسٹی کی رپورٹس جعلی پائی گئیں۔

دوسری جانب ذرائع کا کہنا ہے کہ قانون نافذ کرنے والے اداروں نے ریاض پیرزادہ، احسن اقبال اور یوسف رضاگیلانی کو بھی اس کیس میں شامل تفتیش کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM