Can't connect right now! retry

پاکستان
14 دسمبر ، 2020

اسلام آباد میں ہوٹل کے کمرے سے 2 بہنیں نیچے گرگئیں، ایک جاں بحق

اسلام آباد کے نواحی علاقے لوہی بھیر میں ایک ہوٹل کے کمرے سے دو لڑکیاں نیچے جا گریں، واقعے میں ایک لڑکی جاں بحق اور دوسری شدید زخمی ہوگئی۔

 پولیس کا کہنا ہے کہ ہوٹل کے کمرے سے دو لڑکوں نے بھاگنے کی کوشش کی، سیکیورٹی گارڈ کی فائرنگ سے ایک لڑکا بھی زخمی ہوا ، دونوں لڑکیاں سگی بہنیں ہیں اور گجرات کی رہائشی ہیں، اس حوالے سے مزید قانونی کارروائی کی جارہی ہے۔

تھانہ لوہی بھیرکےعلاقے میں ہوٹل کے فلور سے 2 لڑکیوں کے گرنے کا واقعہ پیش آیا ہے۔ پولیس ترجمان کے مطابق واقعہ نجی ہاؤسنگ سوسائٹی میں واقع ہوٹل کے کمرہ میں پیش آیا، پولیس کو صبح اطلاع ملی کہ کمرے سے 2 لڑکیاں نیچے گری ہیں۔

ترجمان پولیس کے مطابق ایک لڑکی موقع پر جاں بحق ہوگئی جبکہ دوسری زخمی ہے، دونوں لڑکیاں سگی بہنیں ہیں اور گجرات کی رہائشی ہیں،  ہوٹل کے کمرے میں موجود دو لڑکوں نے فرار ہونے کی کوشش کی، سیکیورٹی گارڈ نے فائرنگ کی جس سے ایک لڑکا زخمی ہوگیا، پولیس نے دونوں لڑکوں کو گرفتار کرلیا، شناخت عبداللہ اور عبدالرحمن کےنام سےہوئی ہے۔

پولیس کے مطابق جاں بحق ہونیوالی لڑکی کی لاش پوسٹ مارٹم کے لیے بھجوا دی گئی اور مزید قانونی کارروائی عمل میں لائی جارہی ہے۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM