Can't connect right now! retry

انسٹاگرام کا نیا ’Shadow Banning‘ فیچر کیا ہے؟

فوٹو: فائل

سوشل میڈیا پر بد زبانی اور بد کلامی بہت عام ہے اور صارفین اس مسئلے سے بے حد پریشان بھی ہیں لیکن اب اس سے مسئلے سے نمٹنے کے لیے معروف فوٹو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام کی جانب سے ایک اچھا قدم اٹھایا گیا ہے۔

معروف سوشل میڈیا ایپ انسٹاگرام نے اپنے صارفین کے لیے ایسا فیچر متعارف کروایا ہے جس کا نام ’Shadow Banning‘ فیچر ہے، اس فیچر میں صارفین نازیبا گفتگو اور کمنٹ کرنے والوں پر پابندی لگا سکیں گے۔

سوشل میڈیا پر نازیبا گفتگو کرنے والوں سے نمٹنے کے لیے انسٹاگرام کا یہ نیا فیچر عالمی سطح پر تمام تر صارفین کے لیے متعارف کروایا گیا ہے جس کے ذریعے صارفین نہ صرف نازیبا اور بد کلامی کرنے والے شخص پر پابندی لگا سکیں گے بلکہ اس فیچر سے اُس شخص کو یہ بھی معلوم نہیں ہوگا کہ آپ نے اس پر پابندی لگائی ہے۔

کمپنی کا کہنا ہے کہ اس فیچر کو ڈیزائن کرنے کا مقصد یہ ہے کہ صارفین نازیبا گفتگو اور کمنٹ کرنے والے کو ’Report‘ یا ’Block‘ کرنے کے بجائے ان پر پابندی لگا سکیں۔

اس فیچر سے صارفین اپنے اکاؤنٹ کو ایسے لوگوں سے بچانے کے ساتھ ساتھ ان پر نظر بھی رکھ سکیں گے کیونکہ ’Shadow Banning‘ فیچر میں آپ پابندی لگائے جانے والے شخص کی پروفائل کو بھی دیکھ سکیں گے۔

فوٹو: بشکریہ فاسٹ کمپنی

اگر آپ کسی بھی ایسے شخص کے کمنٹ سے پریشان ہیں جو کہ نازیبا الفاظ کا استعمال کررہا ہے تو آپ اس پر پابندی لگانے کے لیے کمنٹ کو سوائپ کریں گے اور وہاں ’Restrict‘ یعنی پابندی کا ایک آپشن آئے گا جس پر کلک کرکے آپ پابندی لگا سکتے ہیں۔

 ایسا کرنے کے بعد آپ کو اس شخص کی جانب سے کوئی نوٹیفیکیشن موصول نہیں ہوگا اور جس شخص پر آپ پابندی لگائیں گے اس کا کمنٹ آپ کے کسی بھی ’Follower‘ کو نظر نہیں آئے گا جب کہ اگر وہ شخص آپ کی تصویر پر کوئی کمنٹ کرے گا بھی تو آپ کے پاس اس کمنٹ کو ’Approve‘ یا ’Delete‘ کرنے کا آپشن ہوگا۔

علاوہ ازیں اس فیچر میں پابندی لگانے والا شخص اگر صارف کو ’Direct Message‘ کرے گا تو وہ خود بخود ’Request Message‘ کے سیکشن میں چلا جائے گا اور اسے یہ معلوم بھی نہیں ہوگا کہ آپ نے اس کا میسج کب پڑھا۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM