Can't connect right now! retry

دلچسپ و عجیب
09 اپریل ، 2020

کورونا سے متوقع ہلاکتوں کے پیشِ نظرسیکڑوں قبریں کھود دی گئیں

فوٹو: بشکریہ فلپ کارٹ 

عالمگیر وبا کورونا وائرس سے دنیا بھر میں اب تک 88 ہزار سے زائد افراد جان کی بازی ہار چکے ہیں اور ان ہی ہلاکتوں کے پیشِ نظر متعدد ممالک حکمتِ عملی تیار کررہے ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق یوکرین کے شہر ڈنپرو کی مقامی حکومت نے  کورونا وائرس کی وجہ سے متوقع ہلاکتوں کے پیشِ نظر سیکڑوں قبریں کھودنے کا حکم دیا ہے۔

ڈنپرو میں اب تک کورونا وائرس کے 13 کیسز کی تصدیق کی جا چکی ہے جب کہ اس شہر میں وائرس کی وجہ سے اب تک ایک ہلاکت بھی سامنے نہیں آئی ہے۔

اس کے باوجود بھی ڈنپرو کے میئر کی کی جانب سے اعلان کیا گیا ہے کہ حکام مشکل حالات سے لڑنے کی تیاری کر رہے ہیں اور اس ضمن میں ہم نے کورونا وائرس کی وجہ سے متوقع ہلاکتوں کے پیشِ نظر 600 نئی قبریں تیار کی ہیں۔

علاوہ ازیں ڈنپرو کے میئر نے یہ بھی کیا کہ 600 قبروں کے علاوہ ہم نے ایک ہزار پلاسٹک بیگز کا بھی انتظام کرلیا ہے جس میں کورونا وائرس سے مرنے والے شخص کی لاش رکھی جاتی ہے۔

میئر کےاعلان کے بعد عوام کی جانب سے کہا جا رہا ہے کہ یہ خوف و ہراس پھیلا رہے ہیں جب کہ متعدد لوگوں کا یہ بھی کہنا ہے کہ ہوسکتا ہے میئر لوگوں کو سماجی دوری اختیار کرنےکی اہمیت واضح کرنا چاہتے ہیں۔

خیال رہے کہ دنیا بھر میں اب تک کورونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 15 لاکھ 19 ہزار سے تجاوز کر چکی ہے جب کہ ساڑھے 88 ہزار سے زائد افراد زندگی کی بازی ہار بھی چکے ہیں۔ 

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM