Can't connect right now! retry

کھیل
11 ستمبر ، 2020

'ٹیم کے علاوہ بورڈ کہیں بھی کام کا کہے گا میں کام کروں گا'

محمد یوسف کا انٹرویو کے دوران لیا گیا انٹرویو (جیو نیوز فوٹو)

نیشنل ہائی پرفارمنس سینٹر  میں بیٹنگ کوچ اور سابق کپتان محمد یوسف کا کہنا ہے کہ پاکستان کرکٹ بورڈ کے مثبت کام کرنے کی وجہ سے ذمہ داریاں سنبھالنے کا فیصلہ کیا ہے، مصباح الحق کے حوالے سے باتیں اب ماضی کا حصہ ہیں، دونوں نے الگ الگ جگہ رہ کر پاکستان کرکٹ کی بہتری کے لیے کام کرنا ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) میں اپنی ذمہ داریاں سنبھالنے کے بعد انہوں نے اپنے انٹرویوز میں کہا کہ پی سی بی میں اب اچھے کام ہو رہے ہیں اور چیف ایگزیکٹو وسیم خان کچھ کرنا چاہتے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ "جب میری ان سے ملاقات ہوئی تو پھر میں نے بھی ذمہ داریاں لینے کا فیصلہ کیا۔ میں نے ہمیشہ اپنی دستیابی کے لیے آگاہ کیا ہوا تھا کہ جب بھی پاکستان کرکٹ کو میری ضرورت ہو میں حاضر ہوں۔ کرکٹ بورڈ میں تقرریاں اچھی ہوئی ہیں۔ 

انہوں نے کہا کہ وہ اس حوالے سے کچھ نہیں کہہ سکتے کہ بورڈ نے نامور کرکٹرز کو اس لیے اکٹھا کیا ہے کہ تنقید سے بچ سکیں۔ "میں تو سمجھتا ہوں کہ ہر ادارہ کوالیفکیشن دیکھ کر تقرریاں کرتا ہے۔"

‏محمد یوسف نے کہا کہ مصباح الحق ، وقار یونس ، ثقلین مشتاق ، مشتاق احمد اور یونس خان سب پی سی بی میں آئے اور جتنے بھی سابق کھلاڑی لیے گئے ہیں ان کی کوالیفکیشن شاندار ہے ۔

‏ محمد یوسف کا کہنا ہے کہ وہ اب پی سی بی کے  ملازم ہیں اس لیے بورڈ  جہاں کہے گا انہیں وہاں کام کرنا ہے۔ "مجھے پی سی بی ٹیم کے ساتھ کام کرنے کے علاوہ کہیں بھی کام کا کہے گا میں کام کروں گا۔"

‏ محمد یوسف سمجھتے ہیں کہ بیٹسمینوں کو تین مراحل سے گزرنا پڑتا ہےاور ان تین مراحل کے بارے میں ببیٹنگ کوچ سب کھلاڑیوں کو بتا ہی سکتا ہے، بیٹسمینوں کو گراؤنڈ کے اندر اپنی صلاحیتیوں کو بروئے کار لاتے ہو ئے ان پر عمل کرنا ہے۔ 

انہوں نے کہا کہ مجموعی طور پر انگلینڈ میں پاکستان ٹیم اچھا کھیلی، شان مسعود کی پہلی اننگز شاندار تھی وہ آہستہ آہستہ سیکھ رہا ہے اور میچور ہو رہا ہے۔ 

محمد یوسف کا ماننا ہے کہ اظہر علی اور اسد شفیق نے دس برسوں میں اچھی پرفارمنس دی ہیں، کبھی کبھار بیٹسمین آوٹ آف فارم بھی ہوتا ہے۔ 

‏ محمد یوسف کہتے ہیں بابرا عظم کی پرفارمنس دن بدن بہتر ہو تی جا رہی ہے، وہ بہترین سفر پر گامزن ہیں۔ "بعض اوقات اچھے بیٹسمینوں کو ٹیونگ کی ضرورت ہوتی ہے ۔ اس حوالے سے بابر اعظم کو بھی ضرورت محسوس ہو ئی تو ضرور ان کے ساتھ کام کروں گا لیکن اس وقت وہ بہترین جا رہے ہیں۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM