انٹرٹینمنٹ
25 جنوری ، 2022

پریانکا کی بیٹی کیلئے2 کروڑ ڈالر کا گھر تیار

جس وقت دونوں نے یہ گھر خریدا اس وقت ان کے ذہن میں تھا کہ بچوں کی دلچسپی کے تحت یہاں خاص طور سے جگہ مختص کی جائے__فوٹو: فائل
جس وقت دونوں نے یہ گھر خریدا اس وقت ان کے ذہن میں تھا کہ بچوں کی دلچسپی کے تحت یہاں خاص طور سے جگہ مختص کی جائے__فوٹو: فائل

حال ہی میں سروگیسی کے ذریعے بیٹی کی ماں بننے والی بالی وڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا اور نک جونس نے ننھے مہمان کے لیے عالیشان گھر تیار کرلیا۔

پریانکا اور نک کے قریبی ذرائع نے تصدیق کی ہے کہ امریکی ریاست کیلیفورنیا کے شہر لاس اینجلس میں اداکار جوڑے کی جانب سے 2019 میں خریدے جانے والا 20 ملین یعنی دو کروڑ ڈالر کی مالیت کا مینشن بیٹی کو خوش آمدید کہنے کے لیے تیار ہے۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق ذرائع کا کہنا ہے کہ جس وقت دونوں نے یہ گھر خریدا اس وقت ان کے ذہن میں تھا کہ بچوں کی دلچسپی کے تحت یہاں خاص طور سے جگہ مختص کی جائے، لہٰذا پریانکا کی بیٹی کی پیدائش سے کئی ماہ قبل ہی اس مینشن کی تزین و آرائش کا کام شروع کردیا گیا تھا۔

رپورٹ کے مطابق اس مینشن کی تیاری میں خاص طور پر ہریالی اور کھلی جگہ کا خیال رکھا گیا ہے،  جلد ہی اداکارہ ننھے مہمان کے ساتھ گھر میں ہوں گی۔

واضح رہے کہ اداکارہ کی بیٹی کی پیدائش مقررہ وقت سے 3 ماہ قبل ہوئی ہے لیکن اس کی حالت اب صحت مند بتائی جارہی ہے۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM