کھیل
24 نومبر ، 2022

فیفا ورلڈکپ: پرتگال کا فاتحانہ آغاز، گھانا کو 2-3 سے شکست

فوٹو: غیر ملکی میڈیا
فوٹو: غیر ملکی میڈیا

قطر میں جاری فٹبال ورلڈکپ میں گروپ ایچ کے میچ میں پرتگال نے گھانا کو 2 کے مقابلے 3 گول سے شکست دے کر ٹورنامنٹ کا آغاز جیت کے ساتھ کردیا۔

جمعرات کو دوحا میں پرتگال اور گھانا کے درمیان کھیلے گئے میچ کے پہلے ہاف میں دونوں ٹیموں نے گول کرنے کی کوشش کی مگر کسی کو بھی کامیابی نہیں ملی۔وقفے تک مقابلہ زیرو ، زیرو رہا۔

دوسرے ہاف میں پرتگال کو ملنے والی پنالٹی کو اسٹار کھلاڑ ی کرسٹیانو رونالڈو نے گول میں تبدیل کردیا، 8 منٹ کے بعد گھانا کی ٹیم یہ خسارہ پورا کرنے میں کامیاب رہی، گول ایو نے بنایا۔

اس کے بعد 78ویں منٹ میں پرتگال کے فیلکس سیکیورا نے گول کر کے ٹیم کو پھر سے برتری دلادی جبکہ صرف دو منٹ بعد لییاؤ نے تیسرا گول کردیا۔ کھیل کے آخری لمحات میں گھانا کے بُوکاری نے دوسرا گول کیا۔ میچ کا اختتام تین دو کے اسکور پر پرتگال کے حق میں ہوا۔

دوسری جانب اس میچ میں پرتگال کے اسٹار کھلاڑی کرسٹیانو رونالڈو نے اہم عالمی ریکارڈ اپنے نام کرلیا۔رونالڈو 5 فٹبال ورلڈکپ ٹورنامنٹس میں گول اسکور کرنے والے دنیا کے پہلے فٹبالر بن گئے۔

کرسٹیانو رونالڈو نے 2006 میں پہلا ورلڈکپ گول کیا جس کے بعد انہوں نے 2010، 2014 ،2018 اور اب 2022 کے ورلڈکپ میں بھی گول اسکور کردیا۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM