Can't connect right now! retry

پاکستان
09 ستمبر ، 2019

وزیراعظم کا مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پرعالمی برادری کے بڑھتے تحفظات کا خیرمقدم


وزیراعظم عمران خان نے مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پر عالمی برادری کے بڑھتے تحفظات کا خیرمقدم کیا ہے۔

وزیراعظم کا اپنی ٹوئٹ میں کہنا تھا کہ عالمی رہنماؤں، اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل اور انسانی حقوق کونسل کا بھارت سے مقبوضہ کشمیر میں 6 ہفتوں سے جاری محاصرے کے خاتمے کا مطالبہ خوش آئند ہے۔


انہوں نے کہا کہ عالمی برادری کو مقبوضہ کشمیر میں بڑے پیمانے پر انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں پر خاموش نہیں رہنا چاہیے، بھارتی قابض فوج وحشیانہ محاصرے کے دوران مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں کر رہی ہے۔


ان کا کہنا ہے کہ اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کونسل سے میری درخواست ہے کہ کشمیر پر ہائی کمشنر برائے انسانی حقوق کی 2 رپورٹوں کی روشنی میں مقبوضہ جموں و کشمیر میں انسانی حقوق کی بڑے پیمانے پر پامالی کی تحقیق کیلئے فوری آزادانہ تحقیقاتی کمیشن قائم کیا جائے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ عملی اقدامات اٹھانے کا یہی وقت ہے۔

یاد رہے کہ اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کونسل نے مقبوضہ جموں و کشمیر کی صورتحال پر تحفظات کا اظہار کیا ہے۔

اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کی ہائی کمشنر مشیل باشلے نے جنیوا میں جاری انسانی حقوق کونسل کے 42 ویں اجلاس میں مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پر اظہار خیال کرتے ہوئے کہنا تھا کہ کشمیر میں انٹرنیٹ اور دیگر ذرائع مواصلات، پُرامن اجتماعات پر پابندی اور مقامی سیاسی قیادت کی گرفتاریوں پر تشویش ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارتی حکومت جموں کشمیر میں لاک ڈاؤن اور کرفیو میں نرمی لائے اور انسانی حقوق کی پاسداری اور تحفظ کرے، عوام کی بنیادی سہولیات تک رسائی ممکن بنائے۔ 

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM