Can't connect right now! retry

کووڈ-19 سے آگاہی کیلیے پولیس کا 'کورونا ہیلمٹ' کا استعمال

فوٹو: بشکریہ این ڈی ٹی وی

دنیا بھر میں کورونا وائرس سے متعلق آگاہی پھیلانے کے لیے ہر ادارہ ہی سرگرم نظر آرہا ہے اور لوگوں کو  وبا کے خطرات سے آگاہ کرنے کے لیے نئی نئی حکمتِ عملی کا بھی سہارا لیا جا رہا ہے۔

اس ضمن میں بھارت میں کورونا سے متعلق آگاہی کے لیے کہیں کورونا کا پتلا بنا کر جلایا گیا تو کہیں کٹھ پتلیوں نے لوگوں کو کورونا وائرس سے متعلق احتیاط برتنے کا پیغام دیا۔

اب بھارتی ریاست چنئی کی پولیس کی جانب سے کورونا وائرس سے متعلق آگاہی کے لیے 'کورونا ہیلمٹ' کا استعمال کیا جا رہا ہے۔

فوٹو: بشکریہ این ڈی ٹی وی

بھارتی میڈیا کے مطابق چنئی کی سڑکوں پر پولیس کو کورونا وائرس کی مائیکرو اسکوپک تصویر کی طرح دکھنے والے تھری ڈی ہیلمٹ پہنے ہوئے دیکھا جا رہا ہے۔

چنئی پولیس کے لیے کووڈ-19 سے متعلق آگاہی پھیلانے کے لیے کورونا ہیلمٹ تیار کرنے والے آرٹسٹ گوتھم کا کہنا ہے کہ بڑی تعداد میں عوام کووڈ-19 کی صورتحال کو لے کر غیر سنجیدہ ہے، جب کہ پولیس ان لوگوں کو مسلسل گھر میں رہنے کی تاکید کر رہی ہے تاکہ وائرس کے پھیلاؤ کو روکا جا سکے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ میرے دماغ میں اچانک کورونا ہیلمٹ تیار کرنے کا خیال آیا اور اس کے لیے میں نے ٹوٹا ہوا ہیلمٹ اور کچھ کاغذ کا استعمال کیا جب کہ میں نے چند پلے کارڈز بھی تیار کیے ہیں جسے پولیس ڈیوٹی کے دوران ہاتھوں میں اٹھائے ہوئے ہے۔

پولیس انسپکٹر راجیش بابو کا کہنا ہے کہ یہ کورونا ہیلمٹ لوگوں میں آگاہی کے لیے بے حد اچھا ثابت ہو رہا ہے اور اس کے مثبت نتائج سامنے آ رہے ہیں۔

خیال رہے کہ اس سے قبل بھی بھارتی صوبے پنجاب کی پولیس کی جانب سے کورونا وائرس سے متعلق آگاہی پھیلانے کے لیے باری برسی گانے پر ڈانس کیا گیا تھا۔

بھارت میں کورونا وائرس سے متاثرہ مریضوں کی تعداد 1000 سے تجاوز کر چکی ہے جب کہ ہلاکتوں کی تعداد 27 ہے۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM