Can't connect right now! retry

پاکستان
06 جولائی ، 2020

ن لیگ کے ایم پی اے کی ٹائيگر فورس کی تقریب میں شرکت

گوجرانوالہ میں اپوزیشن جماعت مسلم لیگ (ن) کے رکن پنجاب اسمبلی اشرف انصاری نے پنجاب حکومت کی ٹائيگر فورس کی تقریب میں شرکت اور خطاب کیا۔

وزیراعظم عمران خان کے معاون خصوصی برائے امور نوجوانان عثمان ڈار نے لیگی رکن پنجاب اسمبلی اشرف انصاری کو ٹائیگر فورس کی کیپ اور جیکٹ پہنائی۔

ٹائیگر فورس کی تقریب سے خطاب میں رکن پنجاب اسمبلی اشرف انصاری کا کہنا تھا کہ ن لیگ کے ٹکٹ پر ایم پی اے بنا اور آج ٹائیگر فورس کی تقریب میں موجود ہوں، انسان کے اندر اخلاقی جرات ہونی چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ اقوام متحدہ میں عمران خان کی تقریر سنی، ان کی اسلام اور مسلمانوں کی ترجمانی سے متاثر ہوکر ہم آپ کے ساتھی بن گئے۔

ان کا کہنا تھا کہ جب تک آپ اس قوم کو یکجا کر کے رکھیں گے تو ہم آپ کا ساتھ دیتے رہیں گے،  اگر ہمیں لگا کہ آپ نے اپنی سمت تبدیل کی ہے تو پھر ہم آپ کی حمایت چھوڑ دیں گے۔

خیال رہے کہ گزشتہ دنوں قیادت کو بتائے بغیر ن لیگ کے 6 ایم پی ایز نے وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے ملاقات کی تھی جس میں اشرف انصاری بھی شامل تھے۔ 

اس سے قبل بھی وہ متعدد بار پارٹی قیادت کو بتائے بغیر وزیراعلیٰ پنجاب سے ملاقاتیں کرچکے ہیں جب کہ گزشتہ سال وزیراعظم عمران خان سے بھی ملاقات کی تھی۔

چوہدری اشرف انصاری پی پی 57 گوجرانوالہ سے مسلم لیگ (ن) کے ٹکٹ پر رکن اسمبلی منتخب ہوئے ہیں۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM