Can't connect right now! retry

ہانیہ عامر نے معافی مانگ لی

فوٹوبشکریہ انسٹاگرام

اداکارہ ہانیہ عامر نے گلوکار عاشر وجاہت کے ساتھ ویڈیو وائرل ہونے پر تنقید کی زد میں آنے کے بعد معافی مانگ لی۔

اداکارہ  نے حال ہی میں انسٹاگرام پر ایک طویل پوسٹ شیئر کی جس میں انہوں نے لکھا کہ میری شکایت انٹرنیٹ پر ہراساں اور ڈرائے دھمکائے جانے کے خلاف ہے، میری شکایت ان لوگوں کے خلاف ہے جو عورت کو جنسی طور پر ہراساں کیے جانے کو مذاق میں لیتے ہیں۔

ہانیہ عامر نے لکھا کہ ہم بطور نسل اگلی نسل کے لیے راہ ہموار کرنے کے ذمے دار ہیں، ہم کیا کرتے ہیں ، کس طرح سے عمل کرتے ہیں اور چیزوں سے کس طرح سے نمٹتے ہیں یہ آنے والے وقت کے مثال قائم کرےگا لہٰذا ضروری ہے کہ ہم بحیثیت نسل ، بحیثیت عوام اور بحیثیت انسان اپنی ذمہ داریوں کا ادراک کریں۔

اداکارہ نے مزید لکھا کہ میں اپنی غلطیوں کا اعتراف کرنے اور بہتری کے لیے تبدیلی میں شرمندگی محسوس نہیں کرتی لہٰذا میراخیال ہے کہ اگر میں نے کسی کا ارادی اور غیر ارادی طور پر دل دکھایا، مجھے بھی معافی مانگنی چاہیے اور اگر میں نے یہ کیا ہے تو میں معذرت خواہ ہوں۔ 

اداکارہ نے اپنے بیان میں  گلوکار  اور سابق دوست عاصم اظہر کے حالیہ رد عمل پر ڈھکے چھپے لفظوں میں ان کے نام بھی ایک پیغام دیا۔

ہانیہ نے لکھا کہ اگر آپ اپنے عوامی پیغام کے ذریعے کسی کو نشانہ نہیں بنارہے تو  براہِ کرم  واضح پیغامات شیئر کریں، آپ کے ریمارکس کسی کی شخصیت کا ناقابل تلافی نقصان کرسکتے ہیں۔

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM