Can't connect right now! retry

پاکستان
28 ستمبر ، 2021

کراچی سمیت سندھ اوربلوچستان کے ساحلی علاقوں میں طوفانی بارشوں سے اربن فلڈنگ کا خطرہ

شمال مشرقی بحیرہ عرب میں  ہوا کے کم دباؤ کے باعث سندھ اور بلوچستان کے ساحلی علاقوں میں طوفانی بارشوں کا امکان اور اربن فلڈنگ کا خطرہ ہے۔

محکمہ موسمیات نے ایڈوائزری جاری کردی ہے، جس کے مطابق ہوا کےکم دباؤ کا رخ بھارتی گجرات کی جانب ہے اور شدت والی مون سون ہوائیں سندھ میں داخل ہو رہی ہیں، 2 اکتوبر تک سندھ میں مون سون ہوائیں اثر انداز ہونےکا امکان ہے،کراچی، حیدرآباد، ٹھٹہ اور  بدین میں آج سے 2 اکتوبر کے دوران بارشیں ہوسکتی ہیں۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہےکہ میرپور خاص، تھرپارکر ، عمرکوٹ، سانگھڑ اور  سندھ کے دیگر اضلاع میں بھی بارشوں کی پیش گوئی ہے، تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ کہیں تیز اور کہیں موسلادھار بارش کا امکان ہے، بلوچستان کے مختلف اضلاع میں بھی 30 ستمبر سے 3 اکتوبرکےدرمیان بارشوں کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہےکہ طوفانی بارشیں کراچی میں اربن فلڈنگ کا باعث بن سکتی ہیں، اس کے علاوہ بدین ،ٹھٹہ، حیدرآباد اور دادو سمیت لسبیلہ، سومیانی، اورماڑہ ،پسنی،گوادر،تربت اور جیوانی میں بھی طوفانی بارشوں کے باعث اربن فلڈنگ کا خطرہ ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق 30 ستمبر سے 3 اکتوبرکے دوران سمندر میں طغیانی اور کبھی انتہائی طغیانی رہنےکا امکان ہے ، اس لیے ماہی گیر 30 ستمبر سے 3 اکتوبر کے دوران سمندر میں جانے سے گریز کریں۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM