پاکستان
15 اکتوبر ، 2021

بجلی کی قیمتِ خرید اور فروخت میں ڈیڑھ سے دو روپے کا فرق ہے، حماد اظہر

وفاقی وزیر برائے توانائی حماد اظہر  نے کہا ہے کہ بجلی کی قیمتِ خرید اور فروخت میں ڈیڑھ سے دو روپے کا فرق ہے لیکن فی یونٹ ایک روپے انتالیس پیسے بڑھا رہے ہیں۔

اسلام آباد میں وفاقی وزیر حماد اظہر اور وزیر مملکت فرخ حبیب نے پریس کانفرنس کی۔

پریس کانفرنس سے خطاب میں حماد اظہر کا کہنا تھاکہ ہم انڈسٹریل پیکج لائے جس کی وجہ سے بجلی کی کھپت میں 15 فیصد اضافہ ہوا اور ہم نے بجلی کے پیک اوور ختم کر دیے ہیں۔

ان کا کہنا تھاکہ بجلی کی قیمتِ خرید اور فروخت میں ڈیڑھ سے دو روپے کا فرق ہے لیکن فی یونٹ ایک روپے انتالیس پیسے بڑھا رہے ہیں جبکہ 200 یونٹ سے کم استعمال کرنے والوں پر اطلاق نہیں ہوگا۔

حماد اظہر کا کہنا تھاکہ صارفین بجلی لیں یا نا لیں، ہم نے بجلی گھروں کو کرایہ دینا ہے، ماضی کی حکومتوں نے بجلی کے مہنگے منصوبے لگائے  لیکن پی ٹی آئی حکومت نے بجلی کا کوئی مہنگا معاہدہ نہیں کیا۔

ان کا کہنا تھاکہ گردشی قرضوں کا بوجھ عوام اور حکومت اٹھارہی ہے، گردشی قرضوں میں کمی لانے کی کوشش کررہے ہیں، ضرورت سے زائد صلاحیت کے منصوبے لگائے گئے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھاکہ ہم اب سستے فیول کے اوپن بولی پر پاور پلانٹ لگائیں گے، سیزنل بجلی پیکج کے تحت فی یونٹ بجلی پانچ سے سات روپے سستی ملے گی۔

خیال رہے کہ وفاقی کابینہ نے بجلی مہنگی کرنے کی منظوری دے دی جس کے بعد بجلی کی قیمت میں ایک روپے 68 پیسے اضافہ کیا گیا ہے۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM