انٹرٹینمنٹ
15 دسمبر ، 2020

' ریتھک کب تک روئے گا ایک چھوٹے سے افیئر کیلئے؟ '

کنگنارناوت نے 2016 میں ہریتھک روشن کو اپنا سابق عاشق قرار دیتے ہوئے ان پر سنگین الزامات لگائے تھے،فوٹو: فائل

بالی وڈ اداکارہ کنگنا رناوت نے اداکار ہریتھک روشن پر طنزکرتے ہوئےکہا ہےکہ وہ کب تک ایک افیئر (معاشقے) پر روتے رہیں گے؟

کنگنا کی جانب سے ٹوئٹر پر یہ بیان ایسے وقت سامنے آیا ہے جب ہریتھک روشن کی جانب سے اداکارہ کے خلاف درج ایف آئی آر ان کے وکلاء کی درخواست پر سائبر سیل سے کرائم انٹیلی جنس یونٹ میں منتقل ہوگئی ہے۔

خیال رہےکہ کنگنا رناوت نے 2016 میں ریتھک روشن کو اپنا سابق عاشق قرار دیتے ہوئے ان پر سنگین الزامات  لگائے تھے جس پر اداکار نے ان کے خلاف ہتک عزت کا مقدمہ دائر کردیا جب کہ کنگنا  نے بھی ریتھک کے خلاف قانونی نوٹس بھیجا تھا۔

2016 میں درج کرائی گئی ایف آئی آر میں ریتھک روشن نے دعویٰ کیا تھاکہ 2013 سے 2014 کے درمیان انہیں کنگنا رناوت کی آئی ڈی سے سیکڑوں ای میل بھیجی گئی تھیں اور انہوں نے کنگنا کے ساتھ اپنےکسی بھی قسم کے تعلق کو بھی ردکیا تھا۔

ریتھک روشن کی جانب سے قانونی کارروائی میں پیش رفت آنے پر کنگنا نے ٹوئٹر پر اپنے ردعمل میں کہا ہے کہ 'ریتھک کا رونا دوبارہ شروع ہوگیا، ہمارے تعلقات ختم ہونے اور اپنی بیوی سے طلاق کوکئی سال گزرنے کے باوجود بھی وہ آگے نہیں بڑھا اور کسی خاتون سے دوستی کو تیار نہیں جب کہ میں اپنی زندگی میں دوبارہ حوصلے کے ساتھ آگے بڑھ رہی ہوں تو اس کا ڈرامہ پھر سے شروع ہوگیا ہے'۔

ٹوئٹ کے آخر میں اداکارہ نے ریتھک سے مخاطب ہوتے ہوئے کہا کہ وہ 'کب تک ایک چھوٹے سے افیئر کے لیے روئے گا'؟

ریتھک کے ایک وکیل کے مطابق اس کیس میں یہ نئی پیش رفت متعدد درخواستوں اور اعلیٰ پولیس افسران سے ہونے والی کئی ملاقاتوں کے بعد ہوئی ہے اور اب امید ہے کہ کارروائی میں تیزی آئے گی۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM