Can't connect right now! retry

پاکستان
12 جولائی ، 2020

کورنگی میں دہشت گرد حملے میں زخمی پولیس اہلکار دوران علاج چل بسا

فرض کی راہ میں اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے پولیس کے بہادر جوانوں کو سلام پیش کرتے ہیں، پولیس ترجمان،فوٹو : جیو نیوز

کراچی کے علاقے کورنگی میں گزشتہ صبح موٹر سائیکل سوار ملزمان کی فائرنگ سے شدید زخمی ہونے والا پولیس کانسٹیبل اصغر علی علاج کے دوران دم توڑ گیا۔

پولیس ترجمان کا کہنا ہے کہ فرض کی راہ میں اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے پولیس کے بہادر جوانوں کو سلام پیش کرتے ہیں۔

ضلع کورنگی کے علاقے عوامی کالونی میں گذشتہ روز ڈیوٹی پر جاتے ہوئے  اسٹیڈیم کے قریب امن دشمنوں کی فائرنگ سے ہیڈ کانسٹیبل اصغر شدید زخمی ہوا تھا،حملے کے بعد دہشت گرد زخمی اصغر علی کا پستول بھی چھین کر لےگئے تھے۔

پولیس ترجمان کے مطابق زخمی پولیس اہلکار کو طبی امداد کے  لیے فوری طور پر اسپتال منتقل کیا گیا تھا جہاں اسے بہترین طبی امداد دی گئی تاہم دوران علاج زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے  ہیڈکانسٹیبل اصغر نے آج جام شہادت نوش کرلیا، شہید پولیس اہلکار تھانہ زمان ٹاؤن میں تعینات تھا۔

ایڈیشنل آئی جی کراچی نے شہید ہیڈ کانسٹیبل اصغر کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ شہر میں امن کے قیام کے لیے کراچی پولیس ہمیشہ صف آراء رہی ہے۔

ایڈیشنل آئی جی کا کہنا ہے کہ جرائم کے خاتمے اور عوام کے تحفظ کے لیے پولیس کا ہر افسر اور سپاہی جان ہتھیلی پر رکھے قانون کی عمل داری اور فرض کی ادائیگی کے لیے ہر دم تیار ہے۔

مزید خبریں :

Notification Management


پاکستان
دنیا
کاروبار
کھیل
انٹرٹینمنٹ
صحت و سائنس
دلچسپ و عجیب

ڈیسک ٹاپ نوٹیفکیشن کے لیے سبسکرائب کریں
Powered by IMM